Fredag 18/1 2013

God Fredag Sverige!

Vet inte vad det är mina kottar. Storprinsen vaknade kl 2 inatt och "ville inte sova mer" det va vad han sa. Men efter lite mys och klappande på huvet så somnade han.. Men jag då? Jag hade lite svårt att somna..
Men somnade till en liten stund, till klockan ringde.

Lillprinsrn skrek till nu vid halv 6, men blev tyst. Så han drömde nog nåt han med..

Igår så va allt annat än pluggandet kul. Motivationen gav sej härifrån ganska tidigt. Jag stack ner till Svenljunga för att handla, passade då även på att ringa min bilmekaniker för att se så han inte hade glömt mej ( han har lite dåligt minne så han glömmer lätt ) och han hade glömt mej :( Så det va bara att ringa barnvakten och säga att det inte blir något. Utan vi oreliminärbokade nästa torsdag och hoppas att min mekaniker kommer ihåg då :) Kanske ska ringa han varje dag fram till dess ;)
Suck!

Sen passade jag på att köra hem min mamma, grabbarna (och även jag) har smittat henne med den satans förkylningen så hon ville åka hem till sej. När jag ändå va i stan så passade jag även på att köpa den där ABS-kransen till bilen och även lite lampor som behövdes till bilen.
Så när jag kom hem ska ni inte tro att jag plockade fram skolböckerna igen, näpp, jag bytte lampor :) haha! Det va lite roligare!

När mina gangstrar kommit hem så busade vi tills pappa Nicke kom hem och det va dags för kvällsmat.
Sen va det fortsatt bus och mys innan läggdags..

Jag va helt slut så jag kröp i säng lite efter 20..
Vilket kanske va bra då Storprinsen vaknade inatt..
Så jag är inte så trött idag :) Däremot har jag en väldans huvudvärk :(

Nähä..
Nu låter det som att Lillprins vill komma upp ändå :)

Bästa vännerna ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0