Fredag 4/1 2013

God Fredag.

Det vita som föll natten till igår låg ju kvar länge.. Inte! Suck. Åter tillbaka till det mörka dystra!

Igår kom barnens farfar runt halv 11 tiden. Han grejade lite :)
Storprinsen va med honom en stund efter lunch. Så jag fick en stund att förbereda mej för det kommande betygssamtalet.
Klockan 15 bänkade jag mej med böcker och papper. Ringde upp den vikarierande läraren, Kristiina.
Vi gick igenon examinationsprovet vi hade den sista veckan. Jag hade några fel där som hon då ville att jag skulle förstå. Och det va ju solklara fel när jag kollade dom. Jag fattade direkt vad felen va för nåt.
Men jag fick betyg D på hela kursen iallafall :) Och det är jag ju nöjd med. Men ska sikta på lite bättre nu på Företagsekonomi 2! Det är egentligen bara fördjupning av 1:an, så det är ju mycket vi redan läst!

När betygssamtalet va över så började jag fundera över kvällens mat. Rotade fram kotletter ur fysen och la dom på tining.

Det va som att luften fick ur mej efter samtalet. Så jag blev hemskt trött och orkade egentligen ingenting. Jag har gått och spänt mej och väntat på detta. Så inatt har jag sovit som en liten gris :D

Efter kvällsmaten så tog vi och gjorde oss rena och fina allihopa :)
Sen myste vi i soffan. Eller ah, barnen kan ju inte sitta direkt still så dom härjade ju :) Haha!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Men måste komma ut lite. Dels för att handla lite helgmys och dels för att jag inte orkar vara hemma en hel dag till. Ska va hemma hela helgen sen ju. Pappa Nicke ska jobba i helgen så blir inte så mycket hitte på då. Så kan kanske bli en tripp till mormor idag kanske! Det ville hon :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0