Lördag 19/1 2013

God Lördag!

Äntligen lite helg och vila huvet! Eller ah, måste fixa till den sista uppgiften på kalkyluppgiften för den ska vara inne imorn.

När jag gick upp igår så hade jag ingen vidare motivation. Men nör kottarna var lämnade på dagis och jag kommit hem igen så plockade jag fram allt och försökte iallafall. Men när jag fick mitt resultat på första inlämningen så försvann den lilla gnuttan med motivation jaghade kvar.
Jag blev så ledsen.
Jag var verkligen nöjd med min inlämning. Jag var till och med lite stolt att jag lyckats skriva såpass mycket! Men den självkänslan försvann.
Jag gjorde helt ärligt inte mycket mer än kollade över min kalkyluppgift tillsammans med Kicki!
Men det är den där sista lilla uppgiften som ska lösas.

När kottarna kommit hem så var det mys och sen ett bad innan pappa Nicke kom hem. Sen gjorde vi pizza till kvällsmat :)
När Lillprinsen lagt sej så fick Storprinsen sitt fredagsmys :)

Idag kan det hända att vi tar en tur till Leos Lekland. Pappa Nicke va ju så smart och nämnde det igår för Storprinsen så han kan ju inte sluta prata om det :) Sötegöte!
Så det blir nog så. Han pratade med sin Bobbo igår kväll och frågade om han ville följa med.

Annars blir det nog väldigt lugnt här idag..
Vad ska nu hitta på?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0