Lördag 26/1 2013

God Morgon!

Det va nåt som flög på mej igår eftermiddag. Mådde illa som fan och hade ont i magen. Låg mer eller mindre på soffan hela kvällen. Slumrade till och från.
Lyfte mej från soffan enbart för att lägga mej i sängen. Klockan 20!
Sen har jag sovit hela natten och känner mej utvilad. Lite trött är jag allt men det är väl för att jag sovit för mycket.

Igår fick vi en ny uppgift i skolan som handlar om bokslut och bokföring. Jag har inte kollat nåt vidare på den utan jag gjorde uppgifter i boken istället.
Lite efter 11 åkte jag till stan för en lunchdejt med finaste Therese! Och Erik såklart!
Efter vi ätit och dom gått tillbaka till jobbet så åkte jag upp till mamma, hon fick med sej fel påse med ljus så den fick jag byta. Tog en snabb kopp kaffe innan jag åkte hem för att montera Storprinsens nya stol :)
Småpillade lite innan gangstrarna skulle hämtas.

Kvällen va som sagt lugn. Barnen var hemskt trötta efter veckan.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Pappa Nicke är och jobbar.
Jag tänkte vi kanske skulle åka till finaste Therese och fika. Får se vad hon säger :)
Annars blir det lugnt. Kanske skulle lämna in ett USB med bilder på framkallning..?
Ja vi får se..

Nöjd storprins i sin nya stol :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0