Lördag

Lugn lördag här idag. Sitter just nu och försöker plugga lite. Barnens farfar är här och grejjar lite i köket med sparksocklarna som har en förmåga att flyga loss "/

Lillprins bus vaknade med feber och jättesnorig. Så han sover faktiskt just nu. Inte riktigt likt honom. Men han var så gnällig och bara kliade sej i ögonen så jag provade och lägga honom och jag hann nog inte ut ur hans rum innan han somnat :D Haha! Erkänn aldrig att du är trött ;)

Försöker förstå den här kalkyluppgiften, eller ah, vissa delar utav den. Det är sånt som jag inte läst om innan, och jag kan inte påstå att det hjälper att läsa om det heller just nu. Men jag måste ju lösa det så det är väl bara att traggla skiten :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0