Onsdag 16/1 2013

God onsdag!

Var det kanske en snabbvisit av förkylningen? Min är inte alls så farlig idag. Skönt det!

Igår körde jag på me uppgifter i boken. Kom en bra bit kan man säga.
Så det ska jag göra idag med. Ligger lite efter med det då jag koncentrerade mej på den satans inlämningsuppgiften. Men nu ligger jag nästan i fas skulle jag tro.
Annars var det lugnt hemma igår. Inga direkta måsten eller så.
När barnen kommit hem så var det de vanliga, mat-bus-läggning..

Ja, barnen ska till dagis. Och jag är så glad att dom har klarat dagis denna veckan, att febern inte kom tillbaka. Mina barn är väldigt tacksamma när det kommer till feber. En dag med intensiv feber, sen är det bra.
Lillprinsen har haft feber två gånger i hela sitt liv :) Och bara det är ju tacksamt. Medans Storprinsen kan få det mer ofta.

Nej, mycket mer hade jag väl inte för er idag :)

Tokig Lillprins vid matbordet!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0