Onsdag 2/1 2013

God Onsdag!

Ordningen är återställd! Nästan! Pappa Nicke drog iväg till jobbet nyss, så idag är vi själva.
Ska bli rätt skönt faktiskt.
Börja vända rätt på rutiner och allt annat som blivit upp och ner sedan lite innan jul.

Jag längtar faktiskt lite till på måndag när skolan drar igång igen med ny kurs och allt vad det innebär :)
Framförallt så får barnen åka till dagis igen och leka med sina kompisar igen.
Storprinsen har pratat en hel del om just dagis och alla kompisarna där.

Igår gjorde vi inte så mycket.
Vi va hos min mamma en sväng bara och Nicke hämtade en laser i verkstaden. Jag va inne på Willys en snabbis bara.
Trots att Storprinsen bara sovit 7 timmar så va han på ganska gott humör. Han somnade i bilen till stan och även på väg hem. Jag trodde det skulle bli svårt att få han i säng på kvällen, men han somnade gott i pappas famn medans han drack sin välling.
Eftersom jag själv inte sovit många timmar natten till igår så gick jag och la mej jättetidigt, men jag fastnade lite i boken och kunde inte släppa den. Vaknade till när jag höll på att tappa den i golvet! :)

Idag vaknade jag med världens ryggont. Vette sjutton var det kommer från. Kanske legat konstigt..?
Vet inte vad jag och grabbarna kommer hittta på idag, troligtvis inte så mycket.
Tror att grannen skulle komma över en sväng med lillkillen och busa.
Så hemma ska vi väl vara :)

Hittar ni på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0