Söndag 20/1 2013

God Söndag!

Kallt idag med. Pannan är igång redan :)
Det värsta är inte att det är kallt ute, utan att det blir så rôset inne.

Igår hade vi en riktig lazy day! Gjorde inget vettigt alls på hela dagen.
Efter lunchen la sej Lillprinsen då och jag och Storprinsen myste ner oss i soffan. Där han somnade.
Själv gick jag då och la mej på sängen lite. Jag sov inte men jag bara låg. Det hör inte till vanligheterna att jag gör så..

Till kvällsmat slängde jag ihop pannkakor. Orkade inte göra nåt mer avancerat kände jag. Sen var det mys. Tror att vi åkt på nåt nytt virus. Pappa Nicke frös som bara den igår när han kommit hem och Lillprinsen va lite hängig och ville inte riktigt vara med. Får se hur han är idag..

Idag blir det iallafall en tur till Leos Lekland. Jag har ju lovat-lovat.

Knäppte en så bra bild på mej och Lillprinsen igår. Eller ah, knäppte några bra men denna va bäst!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0