Tisdag 22/1 2013

God Tisdag!

Varför är jag så trött? Känner mej inte alls utvilad när jag vaknar längre. Energi - och orkeslös i 2 veckor snart :(

Igår förmiddag var jag nere i Svenljunga en sväng för att handla lite och även lämna över mina Företagsekonomi 1 Böcker till sin nya ägare :)
När jag kommit hem igen och bestämt mej för att ge 100% på inlämningen så ringer Dagis! Så det va bara att hämta hem Storprinsen som va febrig. Lillprinsen fick stanna kvar, han sov dessutom när jag hämtade Storprinsen och kände att det va dumt att riva upp honom.

Vi hade en mysdag med diverse filmer. Han va pigg, jättepigg. Men inte så matfrisk. Inte för att han brukar det men igår va han ännu värre. En macka på hela eftermiddagen.
Han åt lite mer på kvällen dock.
Så idag får han vara hemma med, Lillprins bus får åka till dagis :) Skönt att man får göra så ändå. Storprinsen behöver ju lite lugn och ro med och det får han inte när Lillebror går och drar i honom och vill leka :)

Fick gjort lite på min inlämning igår ändå. Så nu ör det inte jättemycket kvar. Frågan är ju bara om det jag har skrivit är det han eftersöker "/
Jag tycker ju det :) Men men!

Ljusen från ljuspartyt har kommit nu med :) Wiee! Alltid trevligt med lite ljus tycker jag :)

Annars blir det lugnt idag!

Såhär glad blir man när man inser att det är mormor i telefonen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0