Tisdag 8/1 2013

God Tisdag!

Gårdagen va inte så effektiv som man kunde hoppats på. Motivationen infann sej inte alls kan man säga. Vet inte varför. Jag har ju verklige sett fram emot att börja igen.
Kan varit så att jag visste att jag skulle iväg, och därför körde inte hjärnan igång ;)
Pappa Nicke ringde strax efter 10 och frågade när vi skulle åka, om jag kunde ta med hans dator till grävmaskinen. Och om jag kunde åka typ med en gång. Det va ju bara att göra :) Snäll som man är.
När vi lämnat den åkte vi till City Gross för att handla. Vi hann åka hem med mammas grejjer innan vi skulle träffa finaste Therese för en lunchdejt!
Efter vi ätit körde jag hem mamma och styrde bilen hemåt.
Jag va så trött när jag kom hem att jag bara ville lägga mej. Men nä! Det skulle tändas i pannan, packas in mat och sen förbereda maten. Då jag visste att det va två trötta pojkar jag skulle hämta igår så va det bäst att göra så.

Och mycket riktigt, iallafall en riktigt trött Storprins fick jag med mej hem. Som inte gjorde nåt annat än skrek, gapade och tjurade från det att vi kom hem 16:15 till han la sej 18:30 ungefär. Det va den värsta kvällen på mycket mycket länge vill jag lova.
Men vi badade iallafall barnen efter maten och sen var det pyjamas och välling för båda två. De hade nog inga större problem att somna nån utav dom.

Själv kröp jag i säng vid 19:45! Jag vet! Men jag va sååååå trött!
Somnade nog innan klockan va 20! Haha!
Men jag vaknade en gång i natt och kunde inte riktigt somna om. Men efter många om och men somnade jag :)

Idag blir det att lägga i en högre växel för skolan.
Fick en inlämningsuppgift igår som ska va innen om en vecka och den kan nog ta ett tag att skriva. Jag hatar uppgifter där jag ska ta reda på saker som vad samhället har för betydelse i politiken och bla bla bla!
Jag räknar hellre. Så det är väl vad jag kommer syssla med när jag är klar. Redovisning, bokföring och sånna saker är nog vad jag ska pyssla med :D

Annars idag är det väl det vanliga. Dagislämning, plugga, elda, matlagning, dagishämtning, äta, mys med barnen, läggning av barn och läggning av mej själv! Haha! Händelserika dagar verkligen!

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0