Torsdag 17/1 2013

God Torsdag!

Känner mej ännu mer lite piggare idag :) Wihoo :)
Skönt, slippa vara sängliggandes!

Igår knåpade jag på med uppgifter från boken :) Går sakta men säkert framåt.
Men idag har vi fått ytterligare en y uppgift! Och den har med marknadsföring att göra :( suck! Det är bland det värsta jag vet.
Men men.. Bara att bita i det sura och fixa det..

När jag hämtat gangstrarna så va det bus, kvällsmat och läggning. Igår kom ju pappa Nicke hem i tid så barnen va överlyckliga :)

Idag måste jag iväg och handla på dagen. Och ikväll ska bilen iväg på lagning! Wihooo! Fast det sprack i planeringen så det blir jag som åker med bilen iallafall. Tanken var att jag skulle åkt in och bytt bil med Nicke på dagen och han skulle åkt med bilen. Men nu va han tvungen att jobba, så då får jag fixa det.
Fick ringa till min extramamma så hon kommer och hjälper mamma med barnen :)
Ska faktiskt bli skönt att komma hemifrån utan barnen känner jag, dock är det lite tråkiga saker som ska göras men ändå..
Men skönt att den ska bli fixad nu.

Annars är det lugna puckar här i stugan :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0