Torsdag 3/1 2013

God Torsdag!

Vaknar upp till ett vitt Roasjö. Det gillar vi :) Även om det nu inte kommer ligga kvar för att det är så blött på marken.

Igår hade vi en ganska lugn förmiddag då Storprinsen mestadels låg på soffan och bara tittade på film. Han va väldigt hängig.
När Farfar kom så gick han med honom ut och grejjade lite. Frisk luft är alltid bra och han piggnade till hyfsat iallafall.
När lunchen va i magen och köket va städat aå ringde jag till skolan för att boka tid för betygssamtal.
Fick en tid idag kl 15. Så efter det så kan jag släppa den kursen helt och jag vet vad jag kommer få för betyg på hela kursen.
Känner mej än så länge ganska lugn. Men när det börjar närma sej så kommer jag säkert bli nervös!

Anw! När jag pratat med skolan så gick jag ut en sväng jag med, Lillprinsen sov ändå. Körde ut skräp från pannrummet och eldade lite och gjorde i ordning där. Kastade in ved och staplade upp det fint och snyggt..

Sen gick jag in igen för att återigen göra ett samtal till Däckonline!
Det har gått 2 veckor sedan jag ringde in alla dessa siffror de behöver för att göra en återbetalning. Fortfarande har inga pengar kommit!
Men då fick jag veta att pengarna betalades ut den 28:e, dagen efter jag sist ringde och frågade efter pengarna!
Så de borde komma idag!
För deras skill hoppas jag att dom kommer idag.
Och jag vill skicka ut en varning till alla, köp inga däck där! Ja, vi har köpt däck där förut och då har det inte krånglat. Men detta är det värsta jag varit med om!
Det värsta va nog när dom sa att dom kan betala tillbaka pengarna när däcken kommit tillbaka till dom. Men vi fick ju aldrig några däck! Hur ska vi kunna skicka tillbaka däck som inte kommit?
Det va ingen som visste var dom va inte ens posten!
Nä, jag tänker bojkotta dom, sen får ni göra som ni vill. Men säg inte att jag inte varnat er!

Idag så blir det ytterligare en hemmadag. Farfar skulle komma och grejja idag med, mest för att jag behöver lite hjälp med barnen då jag har mitt betygssamtal.
Snälla, snälla farfar :)
Måste dock åka iväg på förmiddagen för att köpa cigg..


Annars så blir det lugnt mellan varven :)

Storprinsen hjälpte farfar kasta in lite ved :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0