Torsdag 31/1 2013

God Torsdag!

Herregud, torsdag! Snart helg!
Fantastiskt vinterväder vi vaknar till idag! Spöregn! Jisses!


Igår höll jag på med det där bokslutet. Jag skrev och räknade tills pennan glödde, rätt som det va så fick jag den att stämma! Vet ju inte om jag har gjort rätt, men jag fick det att stämma iallafall :D Nu återstår det att se om Kicki får ut samma summa som jag :) Och gjort likadant som jag. Hon skickade en bild till mej igår på hur hon gjort hittills, och det såg bra ut :P haha!

När jag hämtat gangstrarna så lagade vi lite mat och väntade in pappa, trodde vi. När klockan blev lite mycket så åt vi ändå. Jag ringde till honom och frågade vart han höll hus. Då hade han åkt till verkstan för att tvätta bilen.
Jaja! Efter maten badade grabbarna och jag tog mej en dusch! Sen var det läggdags för Lillprinsen.
Jag och Storprinsen myste tills hans somnade med.
Sen så plockade jag fram mina skolböcker. Satte mej faktiskt i sängen och skulle göra det. Ah, jag bloggade ju om det igår kväll :)
Nicke va på möte och kom hem runt 21 tiden.

Idag så blir det lite plugg. Sen blir det en sväng till Svenljunga för att skicka ett paket och även till Tarja för att hämta två väggljuslyktor jag köpt av henne :)
Sen är det nog lagom att ta med mina barn på hemvägen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0