Lördag 2/3

God Lördag!

Sovit lika gott inatt med :) Kan vart för jag höll igång ganska bra igår.

Jag pluggade en stund på morgonen. Men körde fast ganska omgående. Så då la jag det åt sidan och började på med fyllningar till mina smörgåstårtor :)
När vi kom till den sista tårtan så upptäckte vi att brödet inte skulle räcka. Så jag hoppade i duschen och åkte till Svenljunga för att handla det och lite annat.
Hemkommen igen så gjorde jag klart den sista tårtan och städade undan. Sen tog jag mej lite kaffe och försökte plugga.
Pappa Nicke kom hem vid 14 tiden.
Han började leka rörmokare då Lillprins bus nog slängt massa papper i toaletten så det var halvt stopp. Vi fick löst det iallafall :)

Bettan kom med en så fin blombukett till mej på min dag.
Jag satte dom i vatten och åkte sen för att hämta mina små ❤

Till kvällsmat blev det hemmagjord pizza. Efter det åkte barnen i ett bad. Medans dom badade och mormor höll ett öga på dom så städade jag av i badrummet :)

Sen blev det massa feedagsmys :) Storprinsen fick sitt fredagsgodis. Men han va trött och höll på att somna hos mej i soffan. Så pappa gick upp och nattade honom vid 19,30 ungefär.

Idag är det full rulle! Smörgåstårtorna ska kläs, huset ska dammsugas, barnen ska underhållas mm...
Klockan 13 är det dags för kalas :)

Lär vara helt slut ikväll :)

Hoppas ni får en fin lördag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0