Lördag 9/3

God lördag!

Äntligen lite helg!
Veckan harvarit hemsk! Blää.. Nästa vecka blir dock inte bättre. Provvecka!

Igår så koncentrerade jag mej på bokslutsuppgiften, den sista. Men hann inte få ihop det igår heller. Så ska göra ett litet försök att få till det nu på förmiddagen.
Idag kommer även min älskade Renée med sambo och Lilla Charlie! Bäbisgos! ❤

Barnens farfar kom igår och åt kvällsmat med oss. Det tyckte barnen va roligt.
Ja vi med för den delen!
Lillprinsen gick och la sej runt 18,30. Och när farfar åkt så va det dags för Storprinsen att krypa mer under täcket.
Han ville sova i sitt tält så vi bäddade där.
Va så mysigt så jag ville nästan krypa ner hos honom :)

Själv har jag sovit som en liten bäbis :)
Idag så kommer som sagt Renée, Emil och Charlie!
Ikväll kommer grabbarnas Farbror och hans Emma och grillar med oss :) Ska bli mumsigt!

Annars blir det lugnt, se om jag hinner springa ett varv med snabeldraken. Eller om Nicke får göra det, han ska ju ändå vara hemma :)

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0