Onsdag 6/2

God Onsdag!

Känner mej helt slut. Men det är väl den här uppgiften som tar all energi från mej. Jag kan inte släppa den.

Igår satt jag nästan hela dagen med bokslutet. Jag har äntligen fått in allt som ska in. Men nu stämmer inte summorna istället..
Kan inte förstå vad felet är. Har provat att ändra lite siffror här och där men det stämmer ändå inte. Blir lite smått galen kan man säga!
Denna kursen va inge kul alls ;) Haha!
Och jag känner mej inte mindre stressad av att båda uppgifterna jag har att jobba med nu ska va inne till helgen, den ena på fredag och den andra på lördag :(

Annars gjorde jag inte mycket mer igår.
Hämtade kottarna klockan 16, åkte hem och lagade mat.
Barnen badade, jag duschade. Ja det vanliga :)

Behöver väl inte ens förklara vad jag ska göra idag egentligen.
Dagiskörning, plugg, dagishämtning, matlagning, nattning av barn och sedan gå på dejt med min egen kudde!

Ha en finfin dag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0