sleepless

Nu va det riktigt längesen jag gjorde en lista så nu kommer en ny ;)


DIG:

1. Hur lång är du?
173 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Världens bästa mamma kanske?:)
3. Vad pluggar du?
Ingenting
4. Har du långt hår?
Mellanlång
5. Vilken hårfärg har du?
Blond
6. Sminkar du dig?
Ja, alltid
7. Har du haft sex senaste månaden?
Ja.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Rosa =)
9. Har du kysst någon idag?
Nej.

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop?
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Båda två!
3. Hur många syskon har du?
4
4. Vad är det senaste du sa till din pappa?
Oj, det minns jag inte!
5. Vilken mat lagade din pappa senast?
Minns inte heller
6. Hur många ställen har du bott på?
Massor7. Vem i din familj stör du dig mest på?
Måste man störa sej på nån ?
8. Vilken familjemedlem är snällast?
Storasyster
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
För 2 veckor sen ?!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis?
Igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Hos svärmor, räknas de ?
3. Har du kysst nån kompis?
Killkompis ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
Ja
5. Vem har du varit kompis med längst?
Helen
6. Vem känner dig bäst?
Helen
7. Längsta tid du varit osams med en kompis?
Hm, riktigt länge, vi tjejer brukar ha en tendens till det..
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Ja, annars är jag ju ingen riktig kompis:)
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nej. Vill jag inte umgås med någon så gör jag inte det.

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag?
Mjukisbyxor o linne2. Har du bytt om idag?
Jadå, flera gånger
3. Favorittröja?
Min rosa hood-tröja eller mina pekéer
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet?
Vet inte, beror på vem det sitter på.
5. Har du gett bort kläder nån gång?
Ja massa gånger
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång?
Ja många gånger
7. Har du handlat kläder genom internet?
Givetvis!=)
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång?
Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
Speedoos :).
10. Vad använder du för skor?
Gympadojjor eller arbetsskor

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar?
Ja, om de förtjänar det.
2. Klä dig annorlunda?
Ja
3. Vara dig själv?
Ja.
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Nja
5. Fisa inför din pojk/flickvän?
Nä, varför skulle jag
6. Pierca dej?
Japp
7. Ge dig på utmaningar?
Alltid!
8. Ha sex på offentlig plats?
Beror på vart
9. Vara omogen?
Självklart!
10. Äta småkryp?
Haha verkligen inte.


RANDOM:

1. Vet du vem FATO är?
Nej...?
2. När tuggade du tuggummi senast?

Igår
3. När var du på semester senast?
Oj oj oj de e så längesen att jag inte minns
4. Vilken färg är det på din tandborste?
Rosa såklart
5. Är ditt hår tråkigt?
Ja!
6. Vad har du för påslakan just nu?
Självklart rosa med dödskallar ;)
7. När såg någon dig naken senast?
Haha, vet inte..
8. Hur ofta duschar du?
Varje dag!
9. När ska du gå och lägga dig?
När jag blir trött!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0