underbara dagar

Igår va en ganska fullspäckad kväll faktiskt. Mötte upp Elin efter det att hon slutat jobbet. Hon lämnade sin bil o vi tog min ett varv eller två på stan. Blev hungriga, eller ah, Elin, så vi åkte till Pelles för o äta. Satt i bilen o tjöta en bra stund. Skönt o kunna lätta mitt hjärta för dej igen. Sen åkte vi ner till MCD parkeringen, träffade Marcin, Myrling, Ted, Mela o Lundgren. Najs, har ju inte sett er på ett tag.
Sen var det dax att sticka ner till Björketorp för att hämta Kristoffer. Men det blev ju naturligtvis så att vi fastnade där nere, kom inte därifrån förrän halv 2 tror jag. Sen skulle vi stanna i Fritsla o hälsa på Tobbe, Kristoffers bror = ) Så då satt vi där en stund. På hemvägen passade jag på o köra lite rally, tog segloravägen hem haha.. Hoppas ni inte blev rädda ;) De va skojjsigt!
Så va vi tillbaka i stan o skulle släppa av Elin o Kristoffer. Jag själv va väl inte hemma föränn kl 3 tror jag. Då var det bums i säng för att kliva upp igen när klockan ringde halv 9. Skulle ju till Göteborg idag =D
Jag näst intill hoppade upp ur sängen, letade fram lite kläder som passade för vädret. Satte mej ute o tog morronciggen. Sen skulle man ju göra nåt åt burret på huvet me.. Lite vatten o spray fixar det mesta ;) Bortsade gaddarna o sen stack jag iväg till mamsen o lämnade voffen o tog en snabb kaffe. Måste ju ha morronkaffet =)
Sen bar det av mot storstan. Skulle träffa Jocke idag. Har inte träffat han på typ 5 år. Så jag måste erkänna att jag va lite nervös när jag åkte ner. Skulle han va samma kille som sist jag träffade han? Eller hade han förändrats mycke? Varför va jag nervös? Allt gick hur bra som helst. Det va precis som att vi har pratat varje dag i 5 år istället. Inga problem. Satte oss o fika lite för att sen gå en sväng på stan. Jättemysigt var det verkligen.. Tack så mycke underbara du!
Måste vi göra om snart..

Ikväll har jag inte gjort så mycke faktiskt. Köpte med mej lite kinesmat hem. Käkade o typ satte mej i soffan o här sitter jag än ;) haha..

Vad har ni gjort idag?

Lots of Love to you all

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0