veckan som gått

Ja då har första veckan på semestern tagit slut. Jag tycker att jag har gjort massor men jag kan inte återberätta de. Jag har umgåtts massa med mina vänner iaf. Har inte vart hemma så mycke denna veckan iaf. Träffade Nicke första gången idag sen i tisdags. Det kanske e mindre bra :S
Men har man semester så har man. Men jag har dock vart hemma hela kvällen idag, hade lite smått panik innan för att jag va så sjukt rastlös men det gick över. Nu sitter jag i soffan med datorn i knät o dricker en cider, det var ruskigt gott..

Igår blev jag fyllechaffis utan att jag va med på det, det bara blev så =) haha.. Va i stan o snurrade lite, träffade lite folko hade bara trevligt.. Vi kopplade äntligen ljudet i min bil igår så nu poppas det hej vilt =) Hörs när man kommer om jag säger så ;) Grannen blev så avis så vi va o fixa en baslåda till han idag, men det spelar inte så bra i hans bil för hans slutsteg e kass! Haha! Där fick du ;) 

Imorn blir det att glida ner till Varberg, titta på bilar o träffa massa folk förhoppningsvis.. Men blir nog att köra då min chaffis bangade ur idag =(   vi får se om jag hittar nån som vill köra..

Nu ska jag glo lite teve..

Pusshej ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0