najs

Jag fick ett underbart besked i början på veckan =) Så tack ni som höll tummarna! ;)
Jag har fått nytt jobb. Så jag knallade direkt in till chefen efter lunchen och sa upp mej.. Fattar ni hur underbart det va eller? Det går inte beskriva hur bra det kändes. Kunde inte sluta att le på hela dagen tror jag. Kom på mej själv när jag körde bil hur jag log. Och hur dum jag antagligen såg ut när jag gick runt o log hela tiden. Men det var en sååå underbar dag i Måndags.. Sen dess har jag bara längat efter att veckorna bara ska gå. Jag har 10 arbetsdagar kvar. Sen stämplar jag ut från Fristads för gott.. Det ska bli så skönt.
Min syster slutade idag. Hon hamnade i lite tjafs med chefen förra vecka och beslöt sej för att sluta tidigare än hon väntat. Men det va ju skönt för henne.

Och jag slipper gå skift. Jag fixade mej ur den veckan jag skulle gå skift. Så nu går jag 2 veckor till på dagen sen e det slut. Visst kommer man sakna många av dom men dom e lätträknade. Får plats på en hand ungefär.

Nu ska jag åka en sväng..

Kommentarer
Anna-karin

Fasen va gött att du fått nytt jobb! vart har du fått jobb då? pussa

2008-10-03 22:25:55




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0