all by myself

Ja! Ikväll har jag huset för mej själv. Ska faktiskt bli skönt. Hemskt o säga så men det är det faktiskt. Nicke skulle iväg med sin brorsa ikväll. Själv ska jag bara va hemma o mysa framför tvn. Ska ju jobba imorn så det blir ändå inge vettigt gjort.
Så jag har förberett med lite godis o så =) hehe.. Händer väl att jag kanske somnar i soffan men vad gör de? Jag gör det ju nästan varje kväll ändå ;) haha.. Så vad skulle skilja sej ikväll från andra kvällar?

Jag har så mycke jag vill säga men jag kan inte få ur mej det.  Det får nog bli ett helt annat inlägg, när jag vet hur jag ska uttrycka mej utan att det blir fel. För det är folk väldigt snabba på, misstolka saker o ting.
Nääe, nu ska jag iväg en sväng.

Tjingeling =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0