uppdatering

Jag lovade min bästaste Helen att jag skulle uppdatera här lite kanske. Så jag får väl passa på att göra detta nu när Lilleman äntligen har somnat.

Det gick jättebra på sjukhuset i torsdags! Han va hur snäll som helst Lilleman. Han fick en liten kanyl i handen som dom gav honom dropp genom, han fick ca 70 ml dropp + att han fick mat samtidigt. Sen gick vi vidare till det lilla kamerarummet. Där dom skulle filma i magen på han. Dom la han på en slags filt som dom sedan la över honom och drog ur allt luft från så att det blev vaccum i den och han inte kunde röra sej. Gud nu får han panik tänkte jag. MEn även här va han snäll. Han gjorde några knorranden men inget som lite sockervatten kunde klara av. När det återstod ca 2 minuter kvar av undersökningen somnar han =) sötnosen!! Men han vaknade ju igen när vi lyfte upp han o la han i vagnen. Vi gick ut o fika lite, för att sen komma in igen och göra en liten undersökning på 2 minuter.

Så nu väntar vi på provsvar och hoppas att allt ser bra ut så han kan sluta med meducinen. Men det är ju sjukhuset som ska ringa så det kan man la vänta på.. =(

Så Helen, nu har du fått en liten uppdatering =)

Puss o Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0