090912

Gud vad frustreande! Dom har fortfarande inte ringt från sjukhuset angående pluttens provsvar! Jag blir ju lite smått galen! Får ta o ringa dit på måndag o se vad som händer.

Idag har vi träffat moster Jeanette, vi va hos mamma och åt pannkakor som vi ringde o snällt berättade att vi ville ha =) haha.. Snäll mamma vi har va?! Sen åkte vi till Rångedala och drack lite kaffe med världens bästaste Renée och hennes mamma och syster! Sen var det dax för hemresa. Plutten började bli lite väl trött på o va ute och mamma behövde åka hem. Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket. Plockat undan lite här hemma. Suttit lite på Facebook, faan det e beroendeframkallande det däringa! Men nu ska jag strax väcka plutten så han får lite mat i sin lilla mage. Sen är det dax för mamma att krypa ner i sängen med.
Imorn blir det pilldag hemma tror jag. Svärpäronen kommer hit tror jag. Och inga miljoner blev det ikväll heller. Men jag satsar stenhårt på att ta dom på onsdag då istället =) hehe

Bye bye for now

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0