Ärligt talat?!

Tyckte Prinsen kändes lite varm så jag tog tempen på han..... 40,6 stannade den på... Va fan tänker man då.. Han är ju pigg som en jag vet inte vad. Han äter och dricker. Kan det vara fel på min termometer? För jag menar har en annan så hög feber så vill man ju bara ligga ner och inte sitta upp på golvet och titta på film. Eller?! Det kanske bara är jag om tycker så.. Vad ska jag göra. Börja med att köpa en ny termometer kanske?
Läste på Apotekets hemsida att barn över 1 år får ofta hög feber men att man inte bara skolla på termometern utan kolla på barnets allmäntillstånd. Ja, och ska jag det så har han absolut ingen feber alls! Men vad ska man tro?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0