15 oktober!

Halva månaden har gått. Vet inte vad jag ska säga om detta faktiskt. Lite ångest över det faktiskt. Snart kommer snön, kylan och julafton. Ja! Julafton! Det är bara 70 dagar kvar! Stressen börjar sakta krypa på mej. Men vad ska man göra åt det? Lönen har inte kommit än, det enda som finns att göra är att planera än så länge. Och heter man Jessica Karlsson så planerar man allt vad gäller julen in i minsta detalj :) Kanske lite sjukt, men sån e jag.. Blir så när man har 2 familjer att fira med och barn och allt.

Vad gäller helgen har vi absolut inget planerat. Förutom att Johan ska komma imorn och grejja med våran dator lite. Men annars blir det lugnt. Nicke ska iväg och gräva imorn så jag och Prinsen är helt ensamma hemma. Så om någon blir sugen på lite kaffe så är vi hemma :)

Nu har jag tänt i pannan och kastat in lite ved. Förhoppningsvis blir det ett bad med Prinsen innan det är dax för natten för hans del :) Hoppas det hinner bli såpass mycket varmvatten innan dess. Det är gott att elda med ved, meeeen på hösten/vintern tar det sån tid att komma upp i temp! Men vi tjänar ju massa på detta :) Massa jobba bara. Men dom säger att veden värmer flera gånger om. När man hugger ner den i skogen, när man tar hem den, när man kapar/klyver, när man staplar den, när man kastar in den och till sist när man eldar med den :)

Hepp, nu ska vi se om vi kan göra nåt vettigt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0