hå hå jaja..

Ska försöka mej på en uppdatering nu kanske..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara..

 

Vardagen rullar så sakteliga på, Prinsen har vart hemma från dagis nu 2 dagar och ska vara hemma imorn med. Men vi har turen att ha en snäll mormor som är hemma med honom så att jag kan åka och jobba iaf. Känner inte att det riktigt är läge att vara hemma och vabba redan andra veckan på nya jobbet. Så det va ju snällt. Igår gjorde vi ett besök på vårdcentralen då jag känner att hans Bricanyl inte hjälper honom, dom tog ett infektionstest på honom genom att sticka honom i fingret, nyfiken som han är så skulle han ju prompt titta på. Fick för första gången en riktigt bra läkare, har haft så många olika på Svenljunga VC, dom har bara massa staffetläkare tycker jag. Så man träffar sällan samma. Men provet visade ingen vidare infektion. Han tyckte vi skulle höja dosen med Bricanyl och hoppas att det hjälpte. Stannade på apoteket efter jobbet och hämtade ut lite mer Bricanyl och köpte även Bisolvon till han. Tycker nu att han inte är fullt så roslig i halsen, hade dock lite feber nu ikväll. Men på torsdag räknar vi med att gå tillbaka till dagis.

 

Annars rullar allt på som vanligt. Nu är jag inte längre nån vidare pigg människa.. Bara äter, skiter, sover, jobbar och busar med prinsen tycker jag. Och där emellan alla hushållssysslor.. Pust, suck, stön och stånk..

 

Och dääääär tog min fantasi slut. Jag har fått så taskig fantasi vad gäller allt! Middag, hittepå på helgerna.. Jag har blitt en sån tråkig mamma, en sån jag absolut inte ville bli :(

Förslag på skojjiga helgsaker man kan hitta på med en 15 månaders kille mottages varmt!

 

 

 


Kommentarer
Tarja

Leos lekland , äventyr i skogen med grillnig, följa stigar, låt dig inspereras av hans fantasi. :-)

2010-10-05 21:01:39
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0