Sista oktober!

Då var det bara 2 månader kvar till nyår! Inget planerat. Blir nog faktiskt inte så mycket heller skulle jag tro. Vad kan man hitta på?

Helgen dårå.. Igår var det dax för mormor att åka hem och vila upp sej efter en vecka här med oss och sjuka Prinsen. Det har gått bra hemma med honom. Jag är inte det minsta orolig längre. Bara att han sovit lite dåligt på dagarna, men det håller han på att ta igen nu märker jag. Han sov 2 timmar och 45 minuter igår förmidag :D Så typiskt när man ska iväg, då sover han alltid länge. Men vi hade ju ingen direkt tid att passa ändå så det gjorde inget. När han väl vaknade skulle han äta lite lunch (trodde jag!) Nädu morsan jag ska ingen lunch ha! Han har matvägrat ett par dagar nu :( Men jag har mina aningar om varför. Det har stuckit fram 2 (!) tänder uppe och 2 till är på väg nere så det är väl en ganska stor anledning till varför han inte vill äta nåt. Dessutom går det ingen direkt nöd på honom om man säger så ;P

Som sagt var vi iväg till knalleland igår, där träffade vi morbror Jörgen, moster Jeanette, Sessan Bellis, Malin och hennes Sessa Alicia! Fikade lite och sen var det dax för sökande av overall till Prinsen. Jag hittade INGENTING Fy vad besviken jag blev. Men som tur va så hade jag hittat en 2-delad på Halens.se så jag beställde den när jag kom hem. Så får väl den i veckan eller så. Efter overall-letandet blev det en sväng till Willys då Farbror Johan skulle komma på middag. Handla lite sallad och annat gottit! Sen hem och grejja lite.

Vi bestämde oss för att vi skulle hålla Prinsen vaken lite längre då för att klockan skulle vridas tillbaka en timme. Jag hade ingen direkt lust att knalla upp vid halv 4 eller möjligtvis kl 3 :S Men jag hörde honom kl 4 (ny tid) Skulle kliva ur sängen för att hämta honom, kunde inte röra mej. Kände mej förlamad i kroppen. Hade så satans ont i ryggen. Så det blev att knuffa på pappsen!

Nu sover Prinsen igen, jag håller på och tvättar lite arbetskläder. Och Nicke städar i garaget då hans pappa kommer idag för att Nicke ska fixa lite med deras bil. Annars blir det lugnt. Lite matlagning på dan Idag serveras Spagetti och köttfärssås :D mums!

Ha en wonderful dag!

Föresten. Måste säga ett stoooooort grattis till Farbror Johan som fyller 40 år idag!
Happi happi Birstdaj!

Kommentarer
emma

ja det där med att ändra klockan var ju mindre spännade just pga morgonpigga barn... :P

affen han vaknade 4.25 o skulle då inte sova mera.. suck!!

2010-10-31 09:30:28



tarja

Har en liten award till dig på bloggen ;)

2010-11-02 23:30:31
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0