Tack!

Det har inte hänt så mycket mer än det gamla vanliga denna veckan faktiskt om jag ska vara ärlig. Känner att jag dom senaste inlägget skrivit mycket om mitt nya jobb, så det kommer jag inte göra idag  :)

 

Igår kväll var vi hemma hos min syster och åt lite tacos. Men trötta som vi va efter veckan så åkte vi hem ganska tidigt, Prinsen skulle ju sova med ju. Han fick ju va uppe lite längre igår, blir så när man är iväg. Vi var hemma till 21 tiden eller vad det var. Då var det bara att ta på jamisbyxor, ladda morgonkaffet och kolla Facebook och krypa ner i sängen. Fick sova hela natten, hörde Prinsen första gången vid kvart i 6, då tänkte jag att det var likbra att kliva upp, satte igång kaffet, tog en cigg och väntade på att han skulle ge ifrån sej ytterligare ljud. Men icke! Nicke hann till och med komma upp innan Prinsen som skulle komma upp klockan 7 :) Sedan dess har vi ätit ”lelle”, busat massa. Fick även i oss lite frukost, vilket är ovanligt för mej så tidigt en helgmorgon. Och nu tittar Prinsen på Mora Träsk. Jag är sååååå trött på Mora Träsk nu! Jag tänkte att han gillar ju fiskar, så jag satte på Hitta Nemo, men det dög absolut inte. Precis vansinnig blev han! Så det är bara Mora Träsk som gäller, Barbapapa gick sådär faktiskt. Inte jätteintresserad. Jaja, han kommer förhoppningsvis ifrån det.. Hoppas hoppas!

 

Jag måste bara tacka min underbara mamma. Jag vet att hon inte läser detta men vill att folk ska veta att min mamma är bäst i hela världen. Hon har vart hemma med den sjuka Prinsen hela veckan så att vi har kunnat gå och jobba både jag och Nicke. Och allt har gått så jättebra, kunde inte gå bättre tror jag. Han har vart så snäll hela tiden. Dom har busat och stojjat i den mån han har orkat! Men på måndag är det dags för dagis igen. Det var med blandade känslor mamma åkte hem igår. Hon ville nog inte riktigt lämna Prinsen. Men hon kommer ju nästa söndag igen för att passa Prinsen på måndag kväll då det är dags för föräldramöte på dagis på kvällen.

 

Idag vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på. Nån som har nåt förslag? Känner mej grymt uttråkad. Förslag mottages varmt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0