Tidig morgon

Dagen började tidigt. Inte för att Prinsen skulle upp tidigt utan att hans pappa i vanlig ordning inte kan stänga av sitt larm i tid.. Eller vara nåt vidare tyst. Så jag gick upp ur sängen vid 05,45 utan att jag egentligen behövde, då Prinsen tog sovmorgon till lite efter 8 :) Så idag fick han vara hemma från dagis. Ganska mys detta! Han har hjälpt mej att vika tvätt och grejjat.. Haha. Jag lägger upp en bild senare om hur han hjälper mej :D

Idag tvättas det lite här. Får se hur mycket mer jag orkar med..
Om det är någon som har lust att komma och fika står dörren öppen här. (nej det gör den inte efter fredagens rymningsförsök av Lilleman! Haha!)





Mammas Hjärta!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0