Tisdag 18/10-2011

Nej! Ingen bäbis har kommit ännu :(
Vi väntar med spänning, och lilla Therese hade fel, fel, fel denna gången :) Haha!
Idag ska jag på kontroll hos BM, mitt SF mått stod på samma som förra gången jag var där så hon ville kolla idag igen. Vet inte riktigt vad dom ska göra om det inte växer, jag menar nu är jag så när BF så tror ju inte jag får gå på några täta kontroller iaf. Och vet inte om jag är så sugen på att bli igångsatt denna gången med. Det är ingen höjdare. Man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta, förra gången hände ju inget mer än att jag gick med starka pinvärkar i 7 timmar och det hände inget mer.. Men som tur va ville inte Prinsen att mamma skulle behöva pinas med en ny igångsättning så han beslutade sej för att komma ut självmant :) Och det tackar vi ju för :)
Vi kan ju alltid hoppas att lillebror är lika snäll :)

Annars händer det inte så mycket här.. Går väl mest här och smågrejjar hela dagarna!
Kör Prinsen till dagis på morgonen och åker hem och grejjar lite innan han ska hämtas igen. Inte mycket alltså!
Igår tog han ju sitt nya kort på dagis, och givetvis hade han ramlat under den lilla stunden dom va ute, och slagit i pannan så han hade ett maffigt märke i pannan.. Ja, jag lägger upp bilden så får ni se själva :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0