Uff

Har varit vaken till och från hela natten pga ihållande värk.. Varje gång jag vänt på mej har jag trott att det var dax att väcka sambon för avfärd mot förlossningen. Men vid närmare efterkänning så har det inte varit så :(
Sen jag gick upp imorse runt kvart över 7 så har det värkt. Men det är inte mer än ihållande tyvärr.. Känner ett starkt tryck neråt, men inte mer än så.
Har försökt hålla igång så gott jag kunnat idag. Nu för en stund sen beslöt jag mej för att strtka de där gardinerna som väntat på mej en vecka eller så, efter ha strukit 3 panellängder var jag tvungen att sätta mej ner då det trycker så! Men ska snart hugga tag i de resterande snart! Funderar bara på om jag ska stoppa Prinsen i ett bad först! Eller om jag ska vänta med de lite.. Svåra beslut har vi här :)

Sambo skulle jobba över idag en stund, så det blir väldans lugnt här.. Hoppar matlagningen idag och tar en smörgås till kvällsmat idag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0