God morgon!

Idag vaknade jag halv 7 av att jag hörde Prinsen ropa Maaaaammaaaaa! Maaaaaammaaaaa! Och ju längre jag väntade med att gå upp ju intensivare blev detta Maaaaaammaaaa! Så det va ju bara att ta sej i kragen och gå upp..

Jag har börjat må sjukt illa på morgonen. Under hela denna graviditeten så har jag vart tvungen att äta en smörgås innan jag dricker mitt morgonkaffe, men nu har jag till och med svårt att få i mej smörgåsen utan att kväljas! Typiskt! Och huvudvärk har jag med! Varför?
Men nu är det tack och lov inte länge kvar.
Blir så trött på en sak bara, jag vet att jag inte är särskilt stor om magen denna gången heller, men senast igår träffade jag folk som sa att "du kan väl inte ha så stora problem denna gången heller eftersom du är så liten!" Fast jo det kan jag.. Det har inte alls med hur stor man är, foglossningar är hormonellt! Och även om jag inte har gått upp ett gram så är det sjukt tungt. Det finns olika sätt att ha det jobbigt på.. Och jag har mina foglossningar som är dom värsta, finns säkert dom som inte tycker att jag ska klaga, men jag får faktiskt klaga lika mycket som alla andra om jag vill.. Bara det att jag inte gör det.. Jag vet att det kommer något fint av all denna smärta och det är värt all smärta i världen att snart få ha det lilla knytet på magen..

Såå, nu har jag fått sagt det med!

Vad ska ni hitta på idag gott folk? Jag ska snart köra Prinsen till dagis och åka hem och bädda lillbäbisens säng och sen hämta Prinsen igen och åka till mamma/mormor för att äta våfflor :) Mumma!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0