Dagis

I morgon är det dags för "allvaret" igen. Storprinsen ska till dagis. Och iom att dom vart tvugna att stänga igen "vårat" dagis så ska han gå på ett annat. Och det har varit prat om att han ska få gå 5 timmar 3 dagar i veckan. Så när jag ringde dit idag för att fråga om tiderna så fick jag upp ett litet hopp om det när hon pratade om det. Men hon bad att få återkomma, vilket hon gjorde för en stund sen. Och hon kom med beskedet att han får gå 3 timmar 5 dagar i veckan :( Suck vad besviken jag blev. Hade mer än gärna sett att han fick gå 5 timmar ist och få äta med sina kompisar och så. Men men.. Snart börjar han/dom förhoppningsvis gå heltid och få den riktiga stimulans dom behöver, det som inte jag kan ge dom.

~ Besviken tjej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0