Fredag 14/12

God fredag!

Jaha..

Idag är jag trött. Fick sitta uppe och plugga igår kväll, fick tillbaka min senaste inlämning och dom ville att jag skulle komplettera. Det va ju inte så att jag hade 24 timmar på mej. Nää. Jag hade till klockan 00 på mej.. Det va inte liiiite frustrerande att vara en trög tjej då.. Och detta fick jag syn på när jag kom hem med ungarna från dagis. Så jag hade 8 timmar på mej. Knappt.. För det skulle lagas mat, busas, gosas och allt det där adra vi gör på kvällarna.
Men jag knåpade ihop lite, skickade in och br en stilla bön att dom godkänner det.

Annars igår satt jag med bokföringsuppgiften. Den va ju ganska lätt när man väl hade börjat. Men nu är det en uppgift bokslut.. Uff! Den va inte skojjig alls..
Men vi ska nog fixa den med :D

Det blir ett kort inlägg idag, måste ta upp barnen som behagar att sova länge idag :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0