Fredag 21/12

God Fredag!

Fredag, sista skoldagen innan 2 veckor jullov :) Ska bli riktigt skönt!

Jag och Lillprins bus kom iväg lite innan 7 igår morse. Va nere i Ullared vid 8. Blev väldigt förvånad över hur lite folk det faktiskt va. Fick jättebra parkering :)
Inne på Gekås va det jättelugnt. Blev inte påkörd en enda gång och jag kunde gå där jag ville :) Lillprinsen skötte sej utmärkt.
Vi gjorde Gekås på 1,5 timme. Och då fick jag med mej allt jag skulle ha :) Vi var hemma vid 11 igen, vilket var jätteskönt :)

Efter vi plockat upp allt ich druckit lite kaffe så va det dags för lunch. Efter lunch gick Lillprinsen, som va riktigt trött, och la sej.
När han hade vaknat så packade vi oss i bilen och åkte ner till Svenljunga för at möta upp en tjej som skulle lämna en ljuslykta till mej från Partylite. Vi passade på att handla lite och besöka bolaget.
Vi köpte med oss oizza hem, vilket va fantastiskt gott :) Va riktigt hungrig tydligen :)

Idag så ska jag lämna barnen en stund på dagis. Ska åka och lämna vår julskinka för saltsprutning och sen ska jag hem för att göra slutprov.
Hämtar barnen efter lunch skulle jag tro. Får se lite om vi ska ha betygssamtal eller nåt idag, men tror inte det.

Pappa Nicke slutar ju med tidigt idag då det är fredag. Får se om han skulle grejja lite efter han slutat. Det va nåt med datorn i grävmaskinen.

Skulle behöva åka en sväng till stan idag. Men får se på det. Gör väl det när jag hämtat gangstrarna i sånna fall. Skulle vilja se min brorson med!
Åhh så fin han är!

Hoppas ni får en bra fredag!

Nyaste familjemedlemen!


Kommentarer
Kicki

Måste vara mycket lik far sin?

2012-12-21 07:32:55



Jessica - Mamma till Max & Leo

Ja det är han. Tycker han är väldigt lik storebror med..

2012-12-21 10:31:03
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0