Fredag 28/12

God Fredag!

Uscha så trött man blir av att inte göra nåt speciellt. Konstigt egentligen.
Ingenting är som det brukar vara.

Igår åkte granen ut här hemma. Våra granar har en tendens till att barra så förskräckligt mycket!
Så nu är ordningen återställd där iallafall.
Min fina Cissi va här en stund med lille Anton. Eller ah, lille och lille, han är ju lika gammal som min stora kille :)

Gjorde inte så mycket igår faktiskt. Kände mej mest deppig och tji hela dagen.
Pappa Nicke fixade lite med min bil. Den skuttar och håller på när man gasar. Så han gjorde ett nytt försök i att försöka rengöra spjällhuset. Får se om det blev någon skillnad.

Grannarna va över på lite fika och barnen busade lite :)
När dom gått så badade. Vi barnen och sen lagade vi lite mat.

Storprinsen är inne i en sån riktigt jobbig period nu med maten. Så fort man ens nämner mat så börjar han att protestera. Och då ska vi inte prata om när vi väl satt oss och ska äta. Herregud! Han tycker att man ska mata honom och lasta hans sked eller gaffel.
Om nån har ett bra tips på vad man kan göra så just tell me!
Jag får spader på det här!

Idag blir det nog åter en lugn dag.
Inga planer som helst.
Måste dock åka till affären. Men annars blir det nog väldigt lugnt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0