Måndag 17/12

God måndag!

Sista veckan i skolan innan jullov :) Kan bli en ganska tuff vecka :(
Men ska bli skönt med jullov.

Igår spenderade vi hela dagen hemma. Städade, fixade och grejjade. Som vanligt en söndag :)
Bakade pepparkakor och Nicke försökte sej på att göra julgodis, det blev inte bra. Lite svårt att göra utan några som helst anvisningar förutom ingredienserna :)
Men men, får väl göra nytt försök om tid finnes :)

Framåt eftermiddagen kom barnens farfar och hans Nina. Vi bestämde att vi skulle grilla lite :) Det va mumsigt :) Till köttet gjorde vi en fantastiskt god pastasallad! Så jag vet vad jag ska äta till lunch idag :) Hehe!
När dom åkt så hoppade vi i bad och dusch allihopa. Lillprinsen klenade pastasallad i håret så då fick ju han bada :) När vi va rena allihopa myste vi ner oss i soffan.

Nicke tyckte vi skulle lägga oss i sängen och titta teve igår. Det händer inte ofta vi gör det, men vi va trötta båda två. Det tog nog 5 minuter så snarkade han så gott. Haha!
Själv hade jag lite svårt att somna men stängde av teven vid 21,30 tror jag.

Idag blir det att repetera och göra lite uppgifter inför provet på onsdag..
Vet inte riktigt vad provet kommer innehålla, men antar att det är allt vi har läst :S
Så det är väl bara att läsa boken från pärm till pärm..

Häpp! Nu ska jag ta hand om mina morgonpigga barn!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0