Måndag 3/12

Måndag.. Usch så trött jag är.
Har vart en ganska jobbig helg med en mycket trotsig Storprins.
Vette sjutton vad som flugit i han. Man kan inte säga nånting utan att han faller ihop på golvet och bara gnäller och tjurar. Det ärväldigt påfrestande för tålamodet iaf!
Och jag vet inte om det finns så mycket att göra åt..

Anw! Igår spenderade vi hela dagen hemma. När Pappa Nicke gick ut för att grejja med nånting så plockade jag fram snabeldraken och rastade den. Satte igång lite julmusik och bara trivdes. Barnen sprang efter och grejjade dom med :) Haha!
Storprinsen får alltid använda min Ergo Rapido dammsugare som ändå inte funkar så bra. Bara för att han inte ska tjura när han inte får ta min :) Haha!

Sen letade jag upp lite tomtar och min lilla julgran som ja brukar ha i hallen. Sen fixade vi till pepparkakshuset. Blev inge vidare så det kanske blir att köpa ett nytt. Perfektionist som man är ;)

Sen lagade vi till lite lunch och sen gjorde vi faktiskt inte mycket mer.
Jag gick väl här och småpillade hela tiden. Har väldigt svårt att sitta still. Barnen sov en liten kort sväng på eftermiddagen.

Fick sålt ett av köksborden igår :) Så nu blev det lite mer plats därinne :) Haha! Se om jag kan gräva fram nåt mer vi inte behöver.

När barnen sovit så var det dags att lag kvällsmaten. Som igår blev spagetti och köttfärsås.
Sen va det dags för familjen att bli rena. Bad och dusch stod på schemat.
Sen va det kvällsmys i soffan innan läggdags.

Idag.. Ja som vanligt. Dagiskörning sen hem och plugga. Idag är det dags för ny spruta för min del och i eftermiddag så ska Lillprins till Tandläkaren :) Ska bli spännande.
Blir ett jäkla åkande till Svenljunga men så går det när man glömmer att ändra tider :(

Hoppas ni får en bra dag allihopa!
Och ta på er ordentligt, det är svinkallt idag..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0