Onsdag 19/12

God onsdag!

Fy för morgonpigga barn. Idag vaknade dom kl 5 båda två :( Ingen egentid där inte :s
Allt blir så knasigt när dom går upp så tidigt. Inte riktigt vad jag är van vid :p

Idag är dagen D! Prov! Ojojoj!
Hur ska detta gå?! Bra hoppas jag. Med tanke på att jag inte fått in nåt i huvet de senaste dagarna.
Eftersom provet är på 5 timmar så hinner man ju kolla det man är osäker på i boken.
Så wish me luck!

Igår fick jag som sagt inte gjort mycket. Är mycket annat som far runt i huvet.
Men jag tog mej en sväng ner till Skene för att handla på Willys. Sen hem igen.
Kicki va nere på en kopp innan det va dags att plocka upp gangstrarna.
Och när dom va hemma igen så va det matlagning som vanligt.
Pappa Nicke jobbade sent så han va hemma runt 19,30 tror jag.

Storprinsen som gick upp übertidigt igår med tog en powernap på soffan när vi kom hem.
Han va riktigt trött tror jag. Gick inte få liv i han :) Haha!
Och dom hade märkt på dagis att han va trött. Mina barn blir väldigt klumpiga när dom är trötta, så han hade ramlat flertalet gånger och är helt blåslagen på näsan. Ser ut som han gått en boxningsmatch! Haha! Så kan det gå :)

Idag blir det väl inte mycket mer än provskrivning! Och idag kommer äntligen min älskade mamma hit! Yayy!

Häpp häpp!
Have a najs daj!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0