Söndag 30/12

God Söndag!

Sista söndagen för det här året!
Och det ösregnar! Suck!

Igår va vi som sagt iväg för att fira Finaste Therese!
Grabbarna skötte sej utmärkt trots att de va trötta som attan. Vet inte vad det är men hela familjen ät trötta hela tiden.
Undra om det kan vara för vi inte har nåt direkt att göra och inga rutiner!
Anw! Jag passade på att åka och hämta den där satans torktumlaren som vi skulle hämtat för längesen, men nu är den äntligen hemma. Ah, i bilen fortfarande, men den är här. Så idag ska den in och provad :D
Innan vi åkte hem så sprang jag in på Coop en sväng, då vi ska till grannarna imorn och vi ska göra en potatisgratäng :) Så behövde lite potatis och så!

Vi bestämde oss för att ta med pizza hem eftersom klockan va såpass mycket och ingen av oss orkade laga mat.
På väg till Sexdrega så tyckte en fyrbent best, på nåt ton, att det va en god idé att gå rakt ut i vägen. Jag kunde inte ha på helljus då det va så dimmigt så besten syntes inte så bra. Men bilen stannade ca en halvmeter från den. Och den bara lunkade på vidare. Helt ärligt, hade inte barnen varit i bilen hade jag kört på den. Bara för att bli av med bilen :p haha!

Väl hemma så åt vi och sen gick jag och Storprinsen för att göra oss rena och fina för att sen titta på "Shrek 2" som gick på teven. Efter filmen så gick han och la sej.

Fanns inte mycket att glo på teven men vi hittade nåt att glo på..
Blev inte så sent uppe ändå..

Idag ska jag försöka hitta lite energi till att städa lite.
Annars blir det troligtvis en lugn dag idag med!

Ingen som känner för att komma på kaffe :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0