Torsdag 13/12

God Torsdag!

Glad Lucia! Eller vad säger man!

Helt slut idag! Den här bokföringen tar på mina krafter :) Allting har hittills varit lätt fram till detta.
Jag har inte ens påbörjat inlämningsuppgifte "/ Får göra lite mer uppgifter idag och sen påbörja den! Det är ingen panik så, den ska va inne på onsdag.

Igår så körde jag grabbarna till dagis, åkte hem och startade upp pannan, pluggade lite. Eller ah försökte iaf. Det här med Debet och Kredit är inte lätt. Men min fina vän Ari gav mej ett exempel och sen flöt det på :)
Lite innan 12 åkte jag in till mamma för att äta lite lunch, dricka kaffe och även plugga lite. Innan jag åkte hemåt gjorde jag egt stopp i affären för att köpa mat till katten :)
Sen åktejag hem och tände upp i pannan igen innan jag hämtade kottarna.
När kottarna va hemma igen så rotade jag fram tomte och pepparkaksgubbe kläderna. De ska ju va utklädda på dagis idag :)
Sen åt vi lite kvällsmat. Storprinsen tog en dusch och sen va det min tur :)

Idag är det inte annorlunda mot andra dagar..
Tyvärr får jag inte gå på nåt lussefirande i år :( Lite tråkigt. Men barnen på dagis är för få och för små. Nästa år kanske det kan bli nåt :)

Gjorde färdigt pepparkakshuset igår kväll :) Det har stått naket i 1,5 vecka. Allt för att jag glömt köpa dekorationer :) Men nu är det klart :)
Kanske inte det vackraste jag sett men det är unikt ;) Haha!
Ni ska få se!

Nä! Jag hoppas ni får en fin luciadag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0