Torsdag 6/12

God Torsdag..

Här blev det stressmorgon idag. Storprinsen kom nerkrypandes jämte mej i sängen.
Min första tanke va; Nej inte tidig morgon idag med. Vände mej om och tittade på klockan och insåg att den va 6! Ujj! Paniiik blev det. Barnen ska upp senast 6,15 för att vi ska hinna. Jag måste få min morgoncigg och mitt kaffe. Men det gick bra :) Utan att stressa fick jag dom i ordning till dagis och ditskjutsade.

Igår pluggade jag på förmiddagen, motivationen va låg då det är en svår uppgift. Men jag la den åt sidan lite och gjorde lite uppgifter ur uppgiftsboken.
Hoppade i en varm och go dusch innanjag satte mej i bilen för att åka och äta lunch med finaste Therese!
Efter lunchen hämtade jag upp mamman så hon fick komma ut lite och åkte och handlade lite. Sen stressade jag hem med mina grejjer, tände upp i pannan igen och sen hämtade jag mina kottar.

Vi fixade till lite kvällsmat när pappa Nicke kommit hem, sen var det lugn kväll.

Idag så blir det plugg hela dagen. Måste komma på nåt bra till mina marknadsföriingsuppgifter. Men jag har ju lika mycket fantasi som en sten!
Nån som har bra fantasi som kan tänka sej hjälpa mej? Ugh!

Ha en fin dag i snön!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0