Full rulle

Har inte hunnit blogga alls i helgen. Vart full upp hela tiden känns det som.

I lördags fortsatte Nicke bila upp golvet på lilla toaletten som han började med i fredags. Och på förmiddagen där kom min syster och Bellis för fika/lunch bus. Här såg ju ut som kriget men det brydde dim sej inte om :) Haha! Syrran fick ställa sej och laga lunchen och det va ju inte riktigt meningen :) Men det blev himla gott!
Efter lunchen kom Nickes brorsa på en titt. Hjälpte Nicke att fixa till det sista med avloppet till köket och så. När alla åkt så var det hög tid för att städa upp röran. Nicke fick uppdraget att moppa golven. Jag gick före med dammsugaren. Nickes pappa och hans tjej skulle ju komma och grilla med oss. Sen slängde vi oss i dusch och bad.
När dom kom så hade dom Maximilian med sej så dom härjade väl ordentligt här dom två vildarna! Haha! Dom åkte hem ganska tidigt, så vi fick i säng ungarna ganska tidigt. Storprinsen satt jämte mej och somnade rakt upp och ner bara. Haha! Sötejöte!

Igår så bestämde vi oss för att åka till Nickes farmor och farfar! Farmor fyller nämligen år på tisdag. Så då åkte vi dit och tog en fika. Efter det åkte vi till Svenljunga och jag sprang in och handlade lite snabbt. Och sen åkte vi till Nickes syrra i Hillared en sväng med. Jag hade ju inte sett hur köket blev efter renoveringen. Och sen var det ju så längesen vi träffade dom nu. Sen fick vi allt åka hem och tända upp i pannan. Jag grejjade Nickes frukostar för hela veckan och fixade med diverse saker jag brukar fixa med.
Sen var det nattedax för den lilla killen. Den stora fick gå och bada med pappa under tiden. Han älskar att bada! Så skönt. Nån gång har han fått duscha men det är lite otäckt då det rinner vatten i ansiktet på honom. Men det kommer nog!

Idag är det äntligen dagisdax för Storprinsen. Ska med glädje köra honom om 1,5 timme. Haha! Sen ska jag och Lillprinsen bara hem och mysa! Inte göra något alls (tror jag) haha. Så jag vet en kille som kommer vara trött i eftermiddag :)
Så skönt att slippa bråka med honom om den satans penicilinen. Usch! Så nu hoppas jag det dröjer länge tills nästa penicilinkur!

Så! Det var en kort sammanfattning av våran helg! Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0