Fredag 25/5

God Fredag!

Bara jag och Lillprinsen vakna, Storprinsen (hoppas jag) tar nog lite sovmorgon idag. Blev ganska sent för honom eftersom hans farbror va här igår.
Vid 8 packar vi in oss i bilen och åker mot stan. Storprinsen ska lämnas hos mamma/mormor. Jag och Lillprinsen ska följa med min väninna till sjukhuset.
Sen ska vi handla lite som vanligt!
Sen när vi kommer hem igen så ska jag ta tag i den här krigszonen.
Måste göras idag för imorn ska vi iväg till syster/moster och leka.

I går va ju Fina Fia här igen :) Skönt med lite normalt sällskap :)
Vi låg en stund på gräsmattan medans Lillprinsen sov gott i vagnen under det enda trädet vi har :)
Storprinsen gick omkring och lekte med allt möjligt, skvätte lite vatten på oss och busade :)
Den stunden vi låg på gräsmattan räckte gott för att jag skulle bränna ryggen ordentligt, så inatt har det känts som jag sovit på knäckebröd! Haha! Men Nicke smörjde med Aloe Vera kräm igår kväll så idag känns det lite bättre!

På Storprinsens dagis hade dom igår sprungit "Högaloppet" så när jag hämtade honom så hade han fått en medalj som han va så stolt över och gick runt med nästan hela dagen :)
Vi alla fick prova den, men bara några sekunder innan han skulle ha tillbaka den :) Haha! Hans första medalj :)

Haha! Lillprinsen har kommit på att han har en röst! Så mestadels av dagarna så kommer det konstiga ljud från honom :) Inga jobbiga högljudda ljud iaf. Men det kommer kanske det med! Vad vet jag.

Nähä! Nu är det dags att packa väskan som ska med idag. Och göra mej i ordning så åtminstone en är klar. Dom andra 2 små pluttarna tar ju knappt nån tid att göra i ordning :)
Och nej, Storprinsen tog ingen sovmorgon. Han kom upp för en halvtimme sen ungefär!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0