Gröna fingrar!

Nu är vi hemma från att ha shoppat blommor och hämtat Storprinsen på dagis! Idag va en sån dag som han absolut inte ville följa med hem. Jag hade Lillprinsen med mej in som inte ville somna i bilen så jag kunde ju inte jaga honom själv. Så då är det tur att bästaste Alexandra (dagisfröken) finns. Hon busade med honom och helt plötsligt stog vi vid grinden på väg till bilen :)

Så nu i eftermiddag är det först lunch som gäller. Sen är det blomplantering och sen ska vi baka rabarberpaj :) Mums!

Undra om min sambo är lika sugen på att grilla idag som jag är, får nog ringa och kolla :)

Har ni en bra dag idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0