Lata dagar

Jag tycks framstå som en person som alltid är i farten med städning, plockning och pillning :) Dessa 4 dagar nu har provat nåt annat att göra på dagarna. Nämligen att sitta ute och njuta av solens besök!
Det har varit hur underbart som helst, men hemmet ser ju ut som en krigszon! Men vem sjutton vill spendera dagarna inne med att städa och grejja när solen äntligen är här? Inte jag iaf!
Men jag får ju lite panik över hur det ser ut här hemma! Så ni ska inte tro att jag har kunnat sitta direkt still när barnen lagt sej på kvällarna. Då (!) har jag satt igång med lite plock och allt annat.
Fick lite panik idag när Nicke ringer och säger att hans bror och hans nya tjej ska komma ikväll! Men f********n det ser ju för j****** ut hemma!
Men jaja! Dom får väl bara ta det :) Haha! Jag har också rätt att lata mej :)

Och jag har även skaffat mej lite färg under dessa underbara dagar! För röd är ju med en färg ;) Vore ju kasst av mej om jag inte hade lyckats få lite färg nu när jag passat på att lata mej! Haha!


Kommentarer
Anonym

Hej läser din blogg varje dag i ett års tid mina vänner som känner dej vet att du är mycket på latsidan o låter huset förfalla o i stället sitter på altanen på din lilla rumpa vet inte varför du inte städar o håller rent för din sambon dom jobbar o sliter för att du ska kunna va hemma o lata dej som vanligt o gnälla över att tända pannan varje gång du ska ducha. Tack för en underhållande stund varje morgon önskar dock att du skriver lite tidigare pga att ja börjar mitt arbete kl 5 o står vid min maskin puss o kram

2012-05-24 21:09:33




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0