Onsdag 9/5

God Onsdag gott folk!

Lillprinsen har varit vaken till och från flera gånger inatt, han har börjat vända sej till magen i sängen och kan inte rulla tillbaka så då blir han arg för det så då har jag fått gå och vända på honom, 3 gånger har jag gjort det tror jag.
Sista gången va strax efter 5, och den gången somnade han inte om så då fick han komma upp. Kommer bli en lång förmiddag medans Storprinsen är på dagis.
Men jag funderar på om jag skulle åka och handla idag istället för imorn. Då kanske han sover lite mer än han gjorde igår förmiddag, 40 minuter sov han då. Men han tog iofs igen det och sov 2 timmar och 45 minuter på eftermiddagen igår.
Får se hur jag gör.

Efter vi hade ätit lunchen igår och Lillprinsen sov, så ringde våran granne Frida och fråga om vi ville komma över på en fika. Och det gjorde vi självklart :) Gjorde allt för att slippa ogräset igår kände jag. Hade så ont i hela kroppen!
Och idag blir det nog inget heller om det inte slutar regna, men enligt SMHI's app så ska det regna hela dagen. Så får väl bli att ta igen det som blivit bortglömt inomhus istället.

Detta blev inget lång inlägg inte. Men det är alltid nåt :)

Vad ska ni föra i regnet idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0