Tisdag 15/5

God Tisdag!

Natten har varit ganska lugn. Har bara fått vända på Lillprinsen ett par gånger under natten. Men inget annat.

Min klocka ringde som vanligt kl 5, strax efter jag gått upp hör jag ett ljud nånstans i huset. Vilket visar sej att det är Storprinsen som inte vill sova mer. Suck!
Och han blev ju tjurig det första han blev när han inte fick gå med in och väcka sin pappa.
Men det gick över när Nicke kommit upp. Så nu har han sagt hej då och vinkat hej då i fönstret.

Gårdagen va väldigt slö. Jag hade en konstant huvudvärk hela dagen. Ända fram till dess att jag plockade fram min godisskål på kvällen. Jag behövde nog lite socker! Hade jag vetat det så hade jag grävt i godispåsen tidigare på dan, för det va verkligen ingen trevlig huvudvärk.

Efter vi ätit lunch så packade jag barnen i bilen och åkte och handlade, behövde lite mjölk och lite andra livsnödvändiga saker.
Storprinsen han somnade i bilen och sov vidare även när vi kommit hem. Jag fick gå ut och väcka honom i bilen vid 16 tiden. Haha! Strax efter det kom Nicke hem och vi åt lite potatis, kötbullar och gräddsås :) Mums!
Sen hoppade vi i bad/dusch allihopa.

Idag kommer grabbarnas Moster Jenny! Hon skulle komma runt lunch nånting tror jag. Har inte träffat henne sen påsk, några timmar bara. Så ska bli mysigt idag! Undrar om hon ska sova över?!

Åh det ska inte va nåt vidare utomhusväder idag heller. Men kanske blir lite uppehåll så vi kan gå ut en stund iaf. Kan ju alltid hoppas!

Vad ska ni hitta på idag?


 

 


Kommentarer
En chic mammas bekännelser

okej alltid skönt att höra ifrån andra mammor :) vissa är så galet tidiga medan som min hailey tidig med att babbla men sen med att krypa. Men som du säger, det kommer tidsnog :)



det är bara bra, hailey vaknade vid 06.00 men somnade om till 09.00 väldigt skönt, det var längesen nu :)



själva?

2012-05-15 10:19:13
URL: http://frureinhold.se



En chic mammas bekännelser

ååh vad mysigt :D



hailey tror jg med skall få tänder för hon har haft tandbajs super länge och nu även en liten förkylning, hon har ju inte fått sin första tand ännu :)



nu väntas bvc :D

2012-05-15 11:54:56
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0