Tisdag 8/5

God Tisdag gott folk!

Trädgårdsarbete tar verkligen musten ur en kan man säga. Ville inte riktigt kliva upp ur sängen idag. Har träningsvärk i mina lår :) Haha! Otränad? JA! Haha!

Jag och Lillprinsen åkte en sväng till fina Fia igår för lite kaffe och tjôt medans Storprinsen va på dagis. Och det va lika trevligt som vanligt!
När vi hämta honom på dagis åkte vi hem.
Jag gav Lillprinsen lite mat och han tog sin eftermiddagslur på 3 (!) timmar.
Storprinsen satt och somnade vid matbordet (igen) så jag bar upp honom så han fick sova lite han med.
Jag drack en kopp kaffe och sen gav jag mej ut för att fortsätta rensa ogräs. Tiden bara flög iväg, helt plötsligt va klockan 16,15 och Lillprinsen vaknade och jag hade inte gjort varken sallad eller tsatziki till kvällen då vi skulle grilla. Men det va bara att väcka den stora killen och ge Liten mellis och sen göra salladen och tsatzikin.
När vi ätit så var det återigen sovdags för Lillprinsen så jag gav honom sin välling och la honom. Sen gick jag ut och fortsatte rensa lite till.
Det är ett jäkla jobb att rensa, men bra blir det! :)

Idag är det dagis för Storprinsen och efter det har vi inga planer. Håller vädret i sej så blir det väl en ute eftermiddag :) Önskar bara det kunde va lite varmare så man slipper ha en tjock bôkig tröja när man sitter som man gör när man rensar. Men men, får la va nöjd över att det överhuvudtaget är uppehåll. Men det skulle visst ändra sej imorn. Då skulle det regna och sedan fortsätta hela helgen.

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Anders J

Det där med träningsvärk ja, herregud. Det räcker ju med att jag duschar och badar jycken så får jag ont nästa dag, det är fanimej skamligt haha.

2012-05-08 13:37:39
URL: http://andersfrihamn.wordpress.com/



Jessica - Mamma till Max & Leo

Haha! Ja det är skamligt om nåt! :)

2012-05-08 16:38:19
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0