Tråkdag

Idag är en sån där dag, en sån dag då jag är sjukt uttråkad men orkar inte göra nånting. Känner att det kanske är en ganska dålig kombination.
Finns massor jag skulle kunna göra men jag har ingen som helst lust till det.
Kan någon skicka hit lite motivation?
Och att grabbarna är väldigt gnälliga idag gör inte saken bättre just nu sover iofs den lilla och den stora är ute. Men måste ju hålla ett vakande öga på honom hela tiden så jag kan ju inte slappna av som jag skulle vilja. Och lusten att gå ut till honom finns inte just nu. Ja, idag är jag ingen vidare mamma! Jag vet!


Kommentarer
Jeanette♥

Det är tillåtet att ha såna dagar...det upplever alla ibland.

2012-05-16 10:57:02
URL: http://jeanettefoss.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0